Tuesday 18 March 2014

1st time blogging

Assalamualaikum wrt.

1st time blogging? x jugak..ada jugak blog yg aku bukak dulu2 kala, tp semuanya separuh jalan.
x tahu kenapa, ianya terkandas d tgh jalan, nak carik balik blog lama tu, aku sampai lupa username dan passwordnya.

hihi. anyway harap2 percubaan ini kekal hingga nafasku yg terakhir.

basically kisah2 ku disini ialah citer ttg aku, org sekelilingku atau apa saja yg aku teringin
nk kongsikan bersama.

at this moment , aku tgh melepak je kt umh. melepak kt umh ialah perkara yg aku sgt suka.
aku sll berharap yg aku dpt pencen awal, ada own business, byk duit dan duduk umah je.
*hah* dlm mimpi la tu kan! seriously, aku ttp berharap satu hr Allah akan makbulkan doa aku ini..
nak round the world, pegi keje bila aku suka, cucuk atm duit ada aje kihkihkihhh mmg hidup x kan semudah itu. dlm mimpi je weh , dlm mimpi!

apapun aku melepak kt umh ni bukan sbb aku x keje.giler x keje! nk mkn apa!
sebenarnya kisah aku melepak kt umh ni bersangkut paut dr kejadian semAlam,dan dulu semalam dan minggu lepas. hah meh la aku stori morikan.

okehh...keadaan aku lebih kurang mcm kat bawah ni la lebih kurang. sofa pon lebih kurang sama
hehehhehh


No comments:

Post a Comment