Tuesday 18 March 2014

kerana RM 5

hari ni mmg Allah nk tunjuk kt aku. huhuhu
pagi td aku merajuk ngan husband aku. dia tanya aku nk bekpes apa,
ceh ngan eksen nye aku ckp x nak!
padahal aku nk mkn mee jawa arini kt kantin opis aku, its only available on wednesday.

time husband aku g bli nasi lemak feberet dia tu, aku terus pau rm5 kt tmpt siling dia.
konon nafkah aku le tu nk bekfest pg tu.
padahal aku siap cucuk duit kt cimb sebelum tu.

smpi kt opis, selepas sarap mee jawa kesukaan aku tu, opismate aku mintak 
sumbangan utk celebrate besday our fren .rm 15. kihkihkih

tu le...konon kua duit ni nk simpan guna smpi jumaat nih.hohoho
itu namanya, lenkali kna mintak izin suami dulu.

sudahnya skang aku bg rm20, pun member aku tu x pulang2 lg belennya.
hah ape cerrrr....


No comments:

Post a Comment