Wednesday 19 March 2014

kemaafan adalah perkara yg terbaik walaupon ia pahit


aku nk letak gamba ni, sbb aku bru lepas memaafkan org yg x sensitif dgn keadaan aku.

seriusly, ingat someone ni paham le ble aku sms ngatakan aku el semlm sbb aku x sihat,
tp dia bole buat joke plak, kata muka berseri je arini mcm lepas pegi SPA je semlm. x mcm org sakit pon.

oh my, sakit is not a joke ok.patutnya doakan aku lebih sihat walafiat, dan bukan bg statement
cenggitu yg mcm x logik di akal aku rasa.

ingat aku suka2 nk sakit ke?  hari2 aku berdoa agar Allah kurniakan kesihatan pd aku dan ahli keluarga aku taw. dan ok, aku doakan someone ni pon akan sihat walafiat jugak, n also family dia.
supaya kamu 'someone', x merasa sakitnya menanggung kesakitan.

berhati2lah bila berkata2, bukan semua org bole menerima apa yg nk dikatakan.




No comments:

Post a Comment